جمعه , ۲۶ آبان ۱۳۹۶
آموزش وردپرس
خانه / بانک / سامانه رسیدگی به شکایات کاسپین راه‌اندازی شد

سامانه رسیدگی به شکایات کاسپین راه‌اندازی شد

موسسه اعتباری کاسپین به‌ منظور پاسخگویی بهتر به شکایات مشتریان و افزایش سطح رضایتمندی آنان، سامانه امکان ثبت و دریافت مستقیم شکایات را در وبسایت رسمی خود راه‌اندازی کرد.

به گزارش بانک مردم، با ایجاد این امکان در وب‌سایت اصلی موسسه به نشانی www.caspianci.ir، به محض ثبت شکایت مراجعان در سامانه، عنوان و موضوع شکایت در کارتابل کارشناسان مربوطه ثبت‌شده و تاییدیه دریافت پیام و کد رهگیری، ارایه می‌شود.

شکایات واصله توسط این مرکز به واحدهای تابعه ارجاع و مورد رسیدگی قرار می­ گیرد و براساس زمان بندی تعیین شده نسبت به ارایه پاسخ در سامانه اقدام می­ شود.

درباره ی admin

همچنین ببینید

عملکرد مناسب موسسه نور در ساماندهی بازار غیر متشکل پولی

موسسه نور ورشکست شد انحلال موسسه نور شایعات موسسه نور موسسه نور ایلام ورشکستگی موسسه نور نرخ سود موسسه مالی اعتباری نور ورشکستگی موسسه اعتباری نور …